Uvod

TENTO BLOG BUDE PRE VŠETKÝCH, KTORÝ CHCÚ POMÁHAŤ TÝRANÝM ZVIERATÁM.......AK ICH MÁTE ASPOŇ TROCHU RADI A NECHCETE, ABY IM ĽUDIA UBLIŽOVALI, PRIDAJTE SA NA TENTO BLOG


Tiež tu budú sútaže, poradňa, kvíz,......no proste veľa vecí o zvieratkách. Verím, že nielen ja ich mám rada :)


neděle 1. srpna 2010

SUTAZ :))

Je tu moja prvá súťaž :)..........Vašou úlohou bude opísať vášho domáceho miláčika.Nezáleží na tom či máte kona alebo rybku v aqváriu :)...........pošlite mi aj fotku. Tu potom uverejním všetkých súťažiacich a ostatný môžu hlasovať.

Hláste sa prosím do komentárov a to do 21.augusta 2010
1.PODMIENKA: ak sa neprihlási viac ako 5 súťažiacich súťaž zruším !

posielajte mi to na e-mail : viviana1111@azet.sk
PRÍKLAD : moje zvieratko je: pes (mačka, kôň, ryba,...)
meno: Maxík
vek: 1 rok
pohlavie: pes
rasa: čivava
a pripojíte fotku........ teším sa a dúfam že sa vás veľa prihlási :D


Žádné komentáře: